💯 پرفروش ترین برند سیم و کابل بازار 💯

👈 سیم و کابل خراسان 👉

سیم و کابل پرتو الکتریک

سیم و کابل پرتو الکتریک طبق استانداردهای ملی و بین المللی تهیه می‌شوند، از این رو دارای تعداد رشته، سطح مقطع و رنگ کابل استاندارد هستند. روی قسمت بیرونی این کابل‌ها علائم اختصاری استاندارد دیده میشود که شناسایی کابل و ویژگی آن را ساده تر نموده است. پرکاربردترین مدل‌های سیم و کابل پرتوالکتریک شامل: کابل فشار ضعیف، کابل افشان و کابل ابزار دقیق است. ساختمان این نوع سیم و کابل برقی متشکل از دو قسمت هادی و عایق است. عایق معمولا از جنس متریالهایی مانند: پی وی سی، پلاستیک، زره فولادی و زره فولادی گالوانیزه است. انتخاب نوع غلاف با توجه به شرایطی از قبیل: وجود جوندگان موذی، میزان رطوبت محیط، در معرض قرار گرفتن اشیای نوک تیز و مواد اسیدی انجام می‌شود. برای انتخاب بهترین مدل سیم و کابل برق پرتوالکتریک می‌توانید به نمایندگیهای رسمی این برند از جمله استارت الکتریک مراجعه نمایید.

امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب شده برق به یکی از نیاز های ضروری زندگی روزمره تبدیل شود. بسیاری از صنایع با به کار گیری سیم و کابل‌های مختلف سعی دارند، زیرساخت سیستم‌های انتقال جریان الکتریسیته را توسعه بخشند، همچنین برای سیم‌کشی بسیاری از ساختمان‌ها سیم و کابل به گونه‌ای انتخاب می‌شود که علاوه بر افزایش کارایی، احتمال بروز حادثه نیز کاهش یابد. سیم و کابل‌ها در برندهای مختلف تهیه و تولید می‌شوند و انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین مدل سیم و کابل برق از اهمیت به سزایی برخوردار است. پرتوالکتریک از جمله برندهایی است که اقدام به تهیه و تولید انواع سیم و کابل می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع بسیار اشاره نمود. جنس هادی این سیم و کابل از آلیاژهای مس، آلومینیوم و ترکیبی از آلیاژهای آهن است. بنابراین با توجه به نوع پروژه و شرایط محیطی مناسب‌ترین مدل را می‌توانید انتخاب کنید.

» بروز شده در تاریخ اردیبهشت ۱۴۰۲ «

به علت نوسان‌ها برای خبر از تخفیف‌ها تماس بگیرید.

☎️ ۰۲۱۳۳۹۰۳۰۱۸ ☎️

» بروز شده در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ «

به علت نوسان‌ها برای خبر از تخفیف‌ها تماس بگیرید.

☎️ ۰۲۱۳۳۹۰۳۰۱۸ 

همچنین شما می‌توانید برای مشاهده لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشار نژاد به صفحه سیم و کابل خراسان مراجعه فرمایید.

لیست قیمت سیم افشان پرتوالکتریک

سایزواحدقیمت (ریال)
۰.۵*۱حلقه۲.۴۳۰.۰۰۰
۰.۷۵*۱حلقه۳.۶۴۰.۰۰۰
۱*۱حلقه۴.۳۷۰.۰۰۰
۱.۵*۱حلقه۶.۳۶۰.۰۰۰
۲.۵*۱حلقه۹.۵۴۰.۰۰۰
۴*۱حلقه۱۵.۹۰۰.۰۰۰
۶*۱حلقه۲۳.۳۰۰.۰۰۰
۱۰*۱حلقه۳۹.۴۰۰.۰۰۰
۱۶*۱حلقه۶۳.۷۸۰.۰۰۰
۲۵*۱متر۱.۰۱۰.۰۰۰
۳۵*۱متر ۱.۳۸۰.۰۰۰
۵۰*۱متر۱.۹۲۰.۰۰۰
۷۰*۱مترتماس بگیرید
۹۵*۱مترتماس بگیرید
۱۲۰*۱مترتماس بگیرید

لیست قیمت کابل مفتول پرتوالکتریک

سایزواحدقیمت (ریال)
۴*۲متر ۳۹۵.۰۰۰
۶*۲متر ۵۸۹.۰۰۰
۱۰*۲متر ۹۵۶.۰۰۰
۶*۳متر ۸۰۵.۰۰۰
۱۰*۳متر۱۲.۷۰۰.۰۰۰
۲۵+۱۶*۳متر۳.۸۸۰.۰۰۰
۳۵+۱۶*۳متر۵.۰۶۰.۰۰۰
۵۰+۲۵*۳متر۷.۳۵۰.۰۰۰
۴*۴مترتماس بگیرید
۶*۴متر۱.۱۱۰.۰۰۰
۱۰*۴متر۱.۷۴۰.۰۰۰
۱۶*۴متر۲.۹۶۰.۰۰۰
۶*۵متر۱.۳۱۰.۰۰۰
۱۰*۵متر۲.۱۰۰.۰۰۰
۱۶*۵متر۳.۴۶۰.۰۰۰

لیست قیمت کابل کواکسیال پرتوالکتریک

سایزواحدقیمت (ریال)
۴/۵c-2vمترتماس بگیرید

لیست قیمت کابل افشان پرتوالکتریک

سایزواحدقیمت (ریال)
۰.۵*۲حلقه ۶.۱۱۰.۰۰۰
۶*۲حلقه ۵۳.۴۷۰.۰۰۰
۱۰*۲متر۸۸۹.۰۰۰
۰۷۵*۳حلقه ۱۲.۶۰۰.۰۰۰
۱*۳حلقه۱۵.۰۰۰.۰۰۰
۱.۵*۳حلقه۲۱.۹۵۰.۰۰۰
۲.۵*۳حلقه ۳۵.۷۷۰.۰۰۰
۴*۳حلقه ۵۳.۵۰۰.۰۰۰
۶*۳حلقه ۷۷.۰۰۰.۰۰۰
۱۰*۳متر ۱.۲۴۰.۰۰۰
۱۶*۳متر۱.۹۷۰.۰۰۰
۲۵*۳متر۳.۰۸۰.۰۰۰
۳۵*۳متر۴۲.۰۰۰.۰۰۰
۵۰*۳متر۶.۲۲۰.۰۰۰
۷۰*۳متر
۹۵*۳متر
۲۵+۱۶*۳متر۳.۸۸۰.۰۰۰
۳۵+۱۶*۳متر۴.۹۵۰.۰۰۰
۵۰+۲۵*۳متر۷.۲۴۰.۰۰۰
۷۰+۳۵*۳مترتماس بگیرید
۹۵*۱۰مترتماس بگیرید
۱۲۰*۱مترتماس بگیرید
۰.۷۵*۴حلقه ۱۷.۲۰۰.۰۰۰
۱*۴حلقه۲۰.۱۷۰.۰۰۰
۳۵*۴متر۵.۵۵۰.۰۰۰
۱.۵*۵حلقه۳۶.۶۶۰.۰۰۰
۲.۵*۵حلقه ۶۰.۰۰۰.۰۰۰
۴*۵متر۸۹۴.۰۰۰
۶*۵متر۱۲.۶۶۰.۰۰۰
۱۰*۵متر۲۰.۵۰۰.۰۰۰
۱۶*۵متر۳.۲۲۰.۰۰۰
۲۵*۵متر۵.۲۷۰.۰۰۰
۳۵*۵متر۷.۰۴۰.۰۰۰
۴*۲حلقه۳۷۴۰۰۰۰۰
۲.۵*۲حلقه۲۵۲۶۰۰۰۰
۱.۵*۲حلقه۱۵۳۴۰۰۰۰
۱*۲حلقه۱۱۱۰۰۰۰۰
۰.۷۵*۲حلقه۸۹۶۰۰۰۰

لیست قیمت سیم نایلونی (بند تخت) پرتوالکتریک

سایزواحدقیمت (ریال)
۰.۷۵*۲حلقه۵.۱۰۰.۰۰۰
۰.۵*۲حلقه۷.۵۹۰.۰۰۰
۱*۲حلقه۹.۰۵۰.۰۰۰
۱.۵*۲حلقه۱۲.۸۵۰.۰۰۰
۲.۵*۲حلقه۲۱.۳۰۰.۰۰۰

لیست قیمت کابل کیسه ای پرتوالکتریک

سایزواحدقیمت
۰.۵*۲حلقهتماس بگیرید
۰.۷۵*۲حلقهتماس بگیرید
۱*۲حلقهتماس بگیرید
۱.۵*۲حلقهتماس بگیرید
۲.۵*۲حلقهتماس بگیرید

لیست قیمت کابل شیلدار پرتوالکتریک

سایزواحدقیمت (ریال)
۱*۲متر۱۰۳.۰۰۰
۱.۵*۲متر۱۲۵.۰۰۰
۲.۵*۲متر۱۷۱.۰۰۰
۱.۵*۳متر۱۷۶.۰۰۰
۲.۵*۳متر۲۴۰.۰۰۰
۱.۵*۴متر۲۲۲.۰۰۰

لیست قیمت کابل آلومینیوم پرتوالکتریک

سایزواحدقیمت (ریال)
۱۰*۳مترتماس بگیرید
۱۶*۳مترتماس بگیرید
۱۰*۴مترتماس بگیرید
۱۶*۴مترتماس بگیرید
۲۵+۱۶*۴مترتماس بگیرید
۳۵*۱۶*۴مترتماس بگیرید

لیست قیمت کابل مفتول کولری پرتوالکتریک

سایزواحدقیمت (ریال)
۱*۴حلقه ۱۲.۷۰۰.۰۰۰
۱.۵*۴حلقه ۱۴.۴۵۰.۰۰۰
۱*۵حلقه ۱۳.۵۵۰.۰۰۰
۱.۵*۵حلقه ۱۶.۷۰۰.۰۰۰

لیست قیمت کابل سازمانی پرتوالکتریک

سایزواحدقیمت (ریال)
۶+۶*۱مترتماس بگیرید
۱۰+۱۰*۱مترتماس بگیرید
۶+۶*۳مترتماس بگیرید
۱۰+۱۰*۳مترتماس بگیرید
انواع کابل شیلددار

انواع محصولات سیم و کابل پرتو الکتریک

شرکت سیم و کابل پرتو الکتریک در حال حاضر ارائه‌دهنده بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات در زمینه سیم و کابل بوده و آن‌ها را در فروشگاه خود به فروش می‌رساند. این شرکت همچنین در حال اجرای برنامه‌هایی به‌منظور ارتقا دادن محصولات و برند خود در داخل ایران و در شهرهای مختلف می‌باشد. ازجمله محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

سیم نایلون پرتو الکتریک

سیم‌های نایلون رسانای الکتریکی بسیار بالایی دارند و به دلیل این‌که مس ازجمله رساناهای الکتریکی بسیار خوب است، از جنس مس به‌عنوان هادی جریان الکتریکی در آن‌ها استفاده‌شده است. بر روی این سیم، روکش نایلونی قرارگرفته و با توجه به کاربردی که خواهد داشت، انواع و اقسام و ضخامت‌های متفاوتی از آن در بازار موجود خواهد بود. طرز کار سیم نایلون نیز به این شکل است که جریان برق را از یک نقطه‌به‌نقطه دیگر انتقال می‌دهد و یکی از این سیم‌ها به فاز وصل شده و دیگری به نول متصل می‌شود؛ همچنین برای سیم‌کشی در انواع ساختمان‌ها (تجاری، اداری، دولتی و مسکونی) از سیم نایلون استفاده می‌گردد.

کابل مفتولی کولری پرتو الکتریک

کابل کولری در اصل نوعی از مفتول‌هایی بوده که هادی آن‌ها از جنس مس و دارای عایقی از جنس pvc است. ولتاژ ورودی آن حدوداً بین ۳۰۰ تا ۴۵۰ ولت بوده و سطح مقطع آن بین ۴ در ۱.۵ است و ضخامتش تا ۷ میلی نیز استفاده می‌شود. کابل مفتولی کولری پرتو الکتریک دارای کیفیت بالا و قیمت به‌صرفه است. پرتو الکتریک در زمینه تولید کابل‌های مفتولی همواره زبانزد بوده و ازجمله برندهای پرفروشی است که طرفداران بسیاری دارد.

کابل مفتول NYY پرتو

کابل مفتول NYY کابلی است که دارای هادی مسی و همین‌طور عایق و غلاف‌های پلاستیکی است. این نوع کابل پرتو الکتریک نیز مانند سایر انواع آن دارای کیفیتی عالی و مطلوب هستند.

شما می‌توانید انواع سیم و کابل پرتو الکتریک را اینترنتی و با خیال راحت از وب‌سایت استارت الکتریک، سفارش دهید و درب محل تحویل بگیرید.

افتخارات و استانداردهای پرتو الکتریک

شرکت پرتو الکتریک یکی از برندهای پر فروش است که در زمینه سیم و کابل با کیفیت فعالیت دارد و برای تولید این محصولات تمام استانداردهای ملی و جهانی را در نظر می‌گیرد و با استفاده از تکنولوژی‌های به روز دنیا بهترین عملکرد را از خود نشان داده است. این شرکت با تولید محصولاتی با بهترین کیفیت، گواهینامه‌های بین‌المللی ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۸ و EC از کشور فرانسه و گواهینامه D&R از وزارت صنایع و معادن را دریافت کرده است. همچنین یکی از افتخارات دیگر شرکت پرتو الکتریک دریافت تندیس نوآوری در مدیریت برگ زرین است و به این ترتیب توانسته عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان داخلی را به خود اختصاص دهد.

برند پرتو الکتریک طرفداران زیادی دارد و کسب و کارهای کوچک، تشکیلات بزرگ و سازمان‌ها از تولیدات آن استفاده می‌کنند. فروشگاه استارت الکتریک به عنوان نمایندگی سیم و کابل پرتو الکتریک در بازار لاله‌زار تهران، لیست قیمت تولیدات این برند را به صورت به روز ارائه می‌دهد و در تلاش است تا محصولات این شرکت را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. در صورت خرید می‌توانید تمام سفارش‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه آسیبی تحویل بگیرید.

سیم ارت پرتو الکتریک

سیم ارت یکی از محصولاتی است که شرکت سیم و کابل پرتو الکتریک جهت محافظت از وسایل برقی در هنگام کار کردن، تولید می‌کند. این سیم تک رشته‌ای با رسانای از جنس مس است که با عایق pvc پوشیده شده، به سیم اتصال به زمین معروف است و جریان‌های ناخواسته سیستم برق را با اتصال به زمین می‌رساند. خراب شدن سیم فاز موجب اتصالی و سوختگی در سیم‌کشی می‌شود، ولی وجود سیم ارت در سیستم شما از وقوع چنین اتصالاتی جلوگیری و از سیم‌کشی محافظت می‌کند. در تجهیزات و لوازمی مثل ماشین لباس‌شویی، یخچال، پریز و… که از جریان الکتریکی بهره‌مند هستند، از سیم ارت برای پیشگیری از نشتی جریان برقی که در اثر مواردی مثل ضربه، پوسیدگی عایق، لخت بودن بخشی از سیم ممکن است رخ دهد، استفاده می‌شود. ولتاژ سیم ارت برای جریان‌های مختلف ۴۵۰ تا ۷۵۰ ولت با سطح مقطع ۱.۵ تا ۲۴۰ میلی‌متر مربع در نظر گرفته شده است. این سیم‌ها نقش کاربردی در محافظت از کل مدار سیستم جریان سیم‌کشی هر ساختمان یا مجتمعی دارد و امکان اتصالی را در زمان رعد و برق و یا فشار زیاد به مدار پایین می‌آورد، بنابراین مانع وقوع اتفاقات ناخوشایند مثل برق گرفتگی می‌شود.

انواع کابل فشارقوی
انواع کابل افشان و مفتولی

سیم مفتول پرتو الکتریک

سیم مفتول یا سیم خشک محصول دیگری است که توسط شرکت سیم و کابل پرتو الکتریک در سایزبندی‌های مختلف طراحی می‌شود. در ساختار این سیم از فولاد گالوانیزه نشده سیاه استفاده می‌شود؛ بنابراین به سیم مفتول سیاه معروف است. به طور معمول سیم مفتول پرتو الکتریک به دو روش با کیفیت بالا و به صورت استاندارد تولید می‌شود و در دو دسته سیم مفتول فابریک و سیم مفتول کششی وجود دارد. مفتول فابریک از روش نورد گرم ساخته شده و با همان شکل به صورت مستقیم از کارخانه وارد بازار می‌شود. ولی در هنگام تولید سیم مفتول کششی، میلگردهای کلاف ساده سایز ۵.۵ تا ۸ میلی‌متر به روش آنیل با استفاده از دستگاه نورد مخصوص کشش مفتول با توجه به ضخامت مورد نظر به حدود ۱.۲ تا ۶ میلی‌متر تبدیل می‌شوند و در دمای ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتی‌گراد داخل کوره پخته شده، سپس سرد شدن آن‌ها به آهستگی انجام می‌شود. کاربرد سیم مفتول در محیط‌هایی است که جابجایی ممکن نیست و به سیم‌های ثابت نیاز است، چون جابجایی احتمال آسیب به این سیم‌ها را بالا می‌برد. در نتیجه در سیم‌کشی داخل تابلوهای برق، توزیع کننده‌های و صنایع نجاری، امور فنی، زیر گچ و… استفاده دارند.

اهداف شرکت سیم و کابل پرتو الکتریک

💠 تولید محصولات سیم و کابل در جهت اقتصاد مقاومتی و خوداتکایی کشور

💠 حفظ و بالابردن کیفیت همراه با تکنولوژی پیشرفته دنیا

💠 ایجاد شغل در منطقه و ارتقاء منابع انسانی

💠 صادرات به کشورهای مختلف و شرکت در پروژه‌های بین‌المللی

شرکت صنایع سیم و کابل پرتو به منظور تولید محصولات باکیفیت، همواره خرید ماشین‌آلات پیشرفته خط تولید، بهره‌مندی از به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین مجهز بودن آزمایشگاه‌های خود به دستگاه‌های پیشرفته را سرلوحه کار خود قرار داده است. شرکت پرتو الکتریک در تولید محصولات خود، کیفیت و رضایت مشتری را در اولویت قرار می‌دهد؛ به همین دلیل از پیاده‌سازی سیستم کنترل و بازرسی گرفته تا آموزش مداوم پرسنل بر مبنای استاندارهای معتبر ملّی و بین‌المللی بوده و همه بخش‌ها تلاشی مستمر در جهت ارائه بهترین محصولات را دارند.

به‌روز رسانی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۹

سیم و کابل سیمیا
سیم و کابل افشار نژاد خراسان
سیم و کابل افشار نژاد خراسان
سیم و کابل کرمان و کاویان
کابل شبکه لگراند
سیم و کابل نیرو کابل البرز
سیم و کابل نیرو کابل البرز
سیم و کابل زاگرس
سیم و کابل رویان
سیم و کابل نگزنس
سیم و کابل نگزنس
سیم و کابل پرتو الکتریک
سیم و کابل پرتو الکتریک