💯 پرفروش ترین برند سیم و کابل بازار 💯

👈 سیم و کابل خراسان 👉

شرکت سیم و کابل زاگرس شرکتی موفق در زمینه تولید سیم و کابل است. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و محبوبیت فراوانی به‌واسطه تولید محصولات باکیفیت کسب نمود. شرکت سیم و کابل زاگرس در طول فعالیت ۱۲ساله خود توانسته نشان استاندارد و گواهینامه‌های معتبر را دریافت نماید. این شرکت اکنون از مشهورترین و موفق‌ترین برندهای تولیدکننده سیم و کابل در ایران است. فعالیت اولیه شرکت سیم و کابل زاگرس در تولید انواع سیم‌های مفتولی و بالابر بود.

این شرکت پس از تجربیات موفق خود در این زمینه، به تولید سایر انواع کابل‌ها روی آورد. کابل‌های تولیدی شامل کابل‌های افشان، نیمه افشان، شیلددار و کابل کواکسیال (Coaxial cable) است. هم‌اکنون این شرکت تعداد محصولات تولیدی خود را به بیش از ۱۰۵ محصول رسانده و این آمار تولیدی در این شرکت همچنان در حال افزایش است. ویژگی‌های شرکت سیم و کابل زاگرس به شرح زیر است:

سطح تولید بالا: شرکت سیم و کابل زاگرس از مرغوب‌ترین مواد اولیه در تولید سیم و کابل استفاده می‌کند. علاوه بر این محصولات این شرکت با تکنولوژی روز دنیا هماهنگ بوده و مطابق با استانداردهای جهانی است.

تنوع محصولات: تنوع محصولات تولیدی شرکت سیم و کابل زاگرس فراوان است و انواع سیم و کابل در آن تولید می‌شود. کابل دوربین و کواکسیال و همچنین مس در ابعاد مختلف در این شرکت مشهور به تولید می‌رسد.

کنترل کیفیت: متخصصان این شرکت بر مواد اولیه که وارد فرایند تولید می‌شوند، نظارت دقیق دارند. همچنین محصولات حین فرایند تولید کنترل می‌شوند. علاوه بر این محصولات نهایی آماده شده نیز مجدد بررسی می‌شوند. مجموعه این عوامل باعث کیفیت بالای محصولات تولیدی شرکت سیم و کابل زاگرس می‌شود.

همچنین شما می‌توانید برای مشاهده لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشار نژاد به صفحه سیم و کابل خراسان مراجعه فرمایید.

سیم و کابل زاگرس
خرید سیم و کابل زاگرس
قیمت سیم و کابل زاگرس

تضمین کیفیت سیم و کابل زاگرس

میزان رضایت مشتریان نشان دهنده کیفیت بالا و مناسب یک محصول است. با توجه به رضایتی که مردم از سیم و کابل زاگرس دارند، می‌توان گفت که محصولات با کیفیتی را تولید کرده‌اند. زمانی که یک مصرف کننده برای خرید سیم و کابل اقدام می‌کند بایستی به کیفیت و استانداردهای استفاده شده در آن توجه بالایی داشته باشد تا به مرور زمان سیستم برقی او دچار مشکل نشود و یا این که مجبور به متحمل شدن خسارت‌های جبران ناپذیر نشود. بر اساس آمار ارائه شده متوجه می‌شویم که بسیاری از آتش سوزی‌ها بر اثر استفاده از سیم و کابل نامناسب است. حدود ۵۰٪ از این آتش سوزی‌ها به استفاده از سیم و کابل بی‌کیفیت و فیک بر می‌گردد بنابراین در هنگام خرید این محصولات حساسیت بالایی را صرف کنید. طبیعی است به هر اندازه‌ای که سیم و کابل‌ها کیفیت بالاتری داشته باشند از قیمت بالاتری هم برخوردارند که سیم و کابل‌های زاگرس از این امر مستثنی نیستند. یعنی با کیفیت مناسبی که دارند میزان آتش سوزی را به حداقل می‌رسانند و امنیت بیشتری را فراهم می‌کنند. این شرکت برای تولید انواع سیم و کابل‌ها تمام استانداردهای ملی و بین المللی را رعایت کرده است.

قیمت سیم و کابل زاگرس

این روزها قیمت هیچ محصولی ثبات ندارد چرا که قیمت ارز و دلار در نوسان است، لیست قیمت سیم و کابل‌ زاگرس هم دستخوش این تغییرات می‌شوند. قیمت نهایی سیم و کابل زاگرس به پارامترهای مختلفی همچون نوع سیم و کابل، ساختار داخلی آن‌ها (شیلددار بودن یا نبودن)، نوع هادی، نوع عایق استفاده شده، نوع روکش، میزان کیفیت ساخت و عملکرد و… مشخص می‌شود. در حالت کلی چون سیم و کابل‌های این برند بسیار با کیفیت هستند و ایمنی یک محیط را به خوبی فراهم می‌کنند، به مراتب نسبت به سایر برندها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. سعی کنید که کیفیت سیم و کابل را قبل از هر چیزی بررسی کنید و سپس قیمت آن را بررسی کنید لذا ممکن است یک فروشنده محصولات فیک را با قیمت گزافی به شما بیاندازد. زمانی که شما از کیفیت مطمئن شوید این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد. یک خریدار بایستی سیم و کابل‌های مورد نیاز خود را نمایندگی‌های معتبر تهیه کند چرا که با مراجعه به این نمایندگی‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسب محصول مطمئن می‌شوید. استارت الکتریک یکی از نمایندگی‌های معتبر و رسمی فروش سیم و کابل زاگرس است بااطمینان خاطر می‌توانید به این فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

خرید سیم و کابل زاگرس

خرید سیم و کابل زاگرس

معمولاً قبل از شروع هر پروژه انتخاب و خرید بهترین مدل سیم و کابل امری ضروری تلقی می‌شود. باتوجه به تنوع بالا سیم و کابل زاگرس هنگام خرید بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید:

💠 ابعاد و اندازه: سیم و کابل در ابعاد و اندازه‌های مختلف تهیه و تولید می‌شوند و باتوجه به نوع پروژه مناسب‌ترین قطر و سایز را انتخاب کنید.

💠 نوع سیم و کابل (تخت یا گرد): سیم و کابل‌های تخت در مواردی استفاده می‌شوند که نیاز به مقاومت بیشتر بوده و حجم بار زیادی روی سیم و کابل قرار می‌گیرد.

💠  جنس عایق: هر سیم و کابل باتوجه به کاربرد دارای عایق‌؛ ضد حرارت، ضد رطوبت، مقاوم در برابر خوردگی و جانوران جونده و ضد شعله و حریق است؛ بنابراین یکی از نکاتی که هنگام خرید سیم و کابل زاگرس باید مورد توجه قرار بگیرید شرایط محیطی و جنس عایق سیم و کابل است.

💠 جنس هادی: سیم و کابل‌ها معمولاً دارای باهادی‌های آلومینیومی، مسی و ترکیبی از آلیاژ آهن و چدن و مسی ارائه می‌شوند. برای خرید سیم و کابل زاگرس توجه به این نکات اهمیت زیادی دارد.

💠 افت ولتاژ: ولتاژ در طول مسافت به دلیل مقاومت کاهش می‌یابد و هنگام نصب مدار بسیار طولانی باید در نظر گرفته شود. این امر به ویژه برای تامین برق ساختمان‌های خارجی و وسایلی که دارای موتورهای الکتریکی هستند، اهمیت دارد. 

به‌روز رسانی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰